tisdag 8 januari 2008

Välkommen

Det har blivit dags att gå igenom den stora skivsamlingen som jag nu haft i min ägo i fem år. Här kommer jag att ta en skiva i taget. Se efter vad det är på och välja ut dagens låt. Kommer garanterat slänga in funderingar kring livet, kärleken och världen omkring mig också. Det är väl det bloggen är till för! Jag är och kommer alltid att vara min brors lillasyster även om han inte finns tillgänglig rent fysiskt, så det här får helt enkelt bli min tribute. Tänkte det kunde passa bra så här fem år senare. (För hela historien och allt vad den innebär, fråga!) Här kommer ni också kunna följa vägen till nästa tatuering som förhoppningsvis kommer sitta på höger överarm längre fram i vår.

Så jag hoppas Du vill följa med på denna promenad genom allsköns trams och lite allvar!

Kram från Lillasyster.

Inga kommentarer: