söndag 24 augusti 2008

Skiva fyrtiofem.

Se godafton och godkväll. Sista jobbhelgen avklarad på jobbet. Nu en vecka kvar, börjar dock tidigt tre dagar av fyra, så det känns så där kul. Får hoppas att det flyter. Veckan bjuder även på träningssko-jakt, utomhuscombat/body balance som inledning på terminen på gymmet, avskedsmiddag med Linnea och ett paket med skolböcker att hämta. Vad har jag gjort i veckan som gått? Jag har tränat combat med snygginstruktören och polisbruden, det var grymt! Sen har jag varit till biblioteket som vanligt, bjudit Linnea på pannkakor en eftermiddag, haft namnsdag, diskuterat musik med vakten på jobbet och haft en bra vecka rakt igenom faktiskt. Men det är mest en väntan på att få sväva ut på lätta fötter från jobbet, säga hej då till alla och gå hem och inta rollen som student. Ha en skön vecka nu! Mitt första delmål är tisdag klockan tre. Over and out!
(
Jag vet att jag inte är konsekvent när det gäller en skiva om dagen, men ha överseende, tids nog kommer jag till slutet!)

Skiva fyrtiofem.
Blandat som satan.
Titeln säger väl egentligen allt om den här skivan. Det är ganska mycket olika grejer på den, dock ingenting som inte har dykt upp tidigare. Mapparna heter Hellacopters - High visibility och Litevasomhelst. Den bjuder inte på några större överraskningar. Dock ska jag be att få bjuda på fem låtar, håll till godo!
Låt 1
Låt 2
Låt 3
Låt 4
Låt 5

Dagens låt: The Dead Milkmen - Punkrock girl
(The Dead Milkmen)

Inga kommentarer: