måndag 9 juni 2008

Skiva trettiosex.

Päronen har varit här och hälsat på i helgen. Picknick i Slottsskogen, minigolf och älgkalvar på samma ställe, matlagning, balkonghäng, tv-skåpsinstallation, prat och solsken i massor. Riktigt bra helg, lugn och skön. Ingen stress eller några måsten. Det är det allra bästa! När jag hade vinkat av dom åkte jag med Linnea till Brännö och efter många om och men kom vi fram till stranden och jag tog en lång skön siesta på en klippa. Premiärbadat i havet äntligen! Det var skönt. När jag kom hem var jag verkligen jättetrött. Pratade med medium i telefonen, snart kommer hon och large hit. Så helgen har varit jättebra och nästa vecka är inte så plågsam. Jobbar stängning ikväll, ledig tisdag och onsdag, jobbar torsdag och sen ledig igen. That's nice! Nu har jag städat, ätit frunch och ska ta en dusch och klä på mig. Tog sovmorgon i morse, det var välbehövligt och skönt! Och på onsdag är det sista steget mot utbildning som gäller. Intervju med lärare och representant från sjukvården, jag hoppas de vill ha mig! Wish me luck!

Skiva trettiosex.
80's. Henry Rollins. Humor. Indie. Jerky Boys. Mix. Pop. Stoner (Unida/Dozer). Skiva trettiosex innehåller inte så mycket nytt. Märks att en del skivor liknar varandra ganska mycket. Indiemappen t.ex. innehöll bara två låtar med Stabbing Westward.
Jerky Boys är en amerikansk humorduo som började sin karriär med busringningar och practical jokes. Mix-mappen är samma som på förra skivan och i popmappen finns två låtar:
Alison Krauss: Down in the river to pray och Simple Minds: Don't you forget about me. Så det finns inte så mycket att säga om den här skivan! Over and out!

Jerky boys: http://en.wikipedia.org/wiki/Jerky_Boys

1 kommentar:

Maria Bly sa...

Vad är det du ska utbilda dig till? Spännande!

KRAMAR Mia